Warning: An unexpected file (litespeed.php) was found, possible malware! File: /home/asiaedu/public_html/wp-content/plugins/beaver-builder-lite-version/extensions/fl-builder-cache-helper/plugins/litespeed.php in /home/asiaedu/public_html/wp-content/plugins/beaver-builder-lite-version/extensions/fl-builder-cache-helper/classes/class-fl-builder-cache-helper.php on line 175
رونمایی از یک اثر علمی – تحقیقی

رونمایی از یک اثر علمی – تحقیقی

کتاب تحقیقی « رابطه میان سرمایه فرهنگی و دیدگاه مردم هرات در مورد تفکیک جنسیتی در مکاتب و پوهنتونها» که توسط مرکز تحقیقات علمی موسسه تحصیلات عالی آسیا تهیه و یه چاپ رسیده است، طی محفل باشکوهی رونمایی گردید.
در این محفل ابتدا جلیل احمد سلطانی معاون محصلان موسسه تحصیلات عالی آسیا و مدیر اجرایی اتحادیه پوهنتونها و موسسات تحصیلات عالی خصوصی زون غرب، در مورد مرکز تحقیقات علمی این موسسه معلوماتی را ارائه نمود، وی گفت که این موسسه به تحقیقات علمی که توسط محققان و استادان صورت می گیرد اهمیت داده و مرکز تحقیقات علمی موسسه همیشه در خدمت استادان و محققان قرار دارد.
بعدا دکتر احمد شاه محمدی رئیس مرکز تحقیقات علمی پوهنتون هرات از انجام این تحقیق ابراز خشنودی نموده اظهار داشت که مرکز تحقیقات علمی پوهنتون هرات نیز از انجام چنین تحقیقاتی حمایت همه جانبه می کند.
سپس عبدالمتین محتسب زاده رئیس پوهنحی اقتصاد و مدیریت و شبنم سروری استاد پوهنحی اقتصاد و مدیریت از استادانی که در انجام این تحقیق سهم داشتند به ارائه کلیات و نتایج این تحقیق پرداخته، تحقیق را برای حاضران تشریح نمودند. در پایان نیز میزگردی جهت ارزیابی این اثر تحقیقی تشکیل گردید که در آن اعضای میزگرد در مورد اهمیت چنین تحقیقاتی برای جامعه و کشور سخن گفتند و از نهادهای دولتی خواستند که از نتایج چنین تحقیقاتی جهت برنامه ریزی بهتر و دقیق تر برای بهبود اوضاع کشور استفاده نمایند، اعضای این میزگرد به سوالات مطرح شده حاضران نیز پاسخ گفتند. محفل با ختم دعائیه پایان یافت.

Leave Comment

Your email address will not be published.