Warning: An unexpected file (litespeed.php) was found, possible malware! File: /home/asiaedu/public_html/wp-content/plugins/beaver-builder-lite-version/extensions/fl-builder-cache-helper/plugins/litespeed.php in /home/asiaedu/public_html/wp-content/plugins/beaver-builder-lite-version/extensions/fl-builder-cache-helper/classes/class-fl-builder-cache-helper.php on line 175
امضاء تفاهم نامه همکاری میان مؤسسه تحصیلات عالی آسیا ومقام محترم ولایت هرات

امضاء تفاهم نامه همکاری میان مؤسسه تحصیلات عالی آسیا ومقام محترم ولایت هرات

به منظور ایجاد بسترهای مناسب شغلی و کارآموزی برای فارغان و محصلان مؤسسه تحصیلات عالی آسیا و ارتقاء ظرفیت و بسط زمینه های تحصیلی برای کارمندان دولتی، تفاهم نامه ای همکاری میان مؤسسه تحصیلات عالی آسیا و اداره محلی هرات به امضاء رسید.
براساس این تفاهمنامه ریاست محترم منابع بشری ولایت هرات در زمینه فراهم سازی دوره های کارآموزی و تحقیقات علمی برای فارغان و محصلان موسسه تحصیلات عالی آسیا در ادارات دولتی همکاری می نماید.
موسسه تحصیلات عالی آسیا نیز در جهت رشد و ارتقای ظرفیت کارمندان دولتی زمینه ها و امکانات لازم تحصیلی را فراهم نموده و برای 1000 تن از کارمندان محترم دولتی دوره های آموزشی کوتاه مدت دفترداری را برگزار می نماید.
این تفاهمنامه با حضور هیئت رهبری و استادان موسسه تحصیلات عالی آسیا و معاونیت محترم مالی و اداری مقام ولایت هرات، ریاست منابع بشری، آمریت ارتقای ظرفیت و کارمندان آن اداره به امضا رسید.

Leave Comment

Your email address will not be published.