Warning: An unexpected file (litespeed.php) was found, possible malware! File: /home/asiaedu/public_html/wp-content/plugins/beaver-builder-lite-version/extensions/fl-builder-cache-helper/plugins/litespeed.php in /home/asiaedu/public_html/wp-content/plugins/beaver-builder-lite-version/extensions/fl-builder-cache-helper/classes/class-fl-builder-cache-helper.php on line 175
برنامه گفتمان صلح در سطح پوهنتون های خوصوصی

برنامه گفتمان صلح در سطح پوهنتون های خوصوصی

مؤسسه تحصیلات عالی آسیا به هدف ترویج فرهنگ صلح باوری و همدیگر پذیری، و همکاری آکادمیک میان نهادهای علمی به منظور ترویج فرهنگ گفتمان و مذاکره بجای جنگ و خشونت در حل بحران ها و منازعات افتخار برگزاری اولین برنامه گفتمان صلح در سطح پوهنتون ها و مؤسسات تحصیلات عالی خصوصی در هرات را داشت.
این برنامه که از یک ماه قبل روی دست گرفته شده بود با اشتراک پنج تیم از پنج دانشگاه و موسسه تحصیلات عالی (غالب، آسیا، اشراق، کهکشان شرق و هریوا) امروز یکشنبه مورخ 03 سنبله 1398 به میزبانی مؤسسه تحصیلات عالی آسیا در سالن کمیسیون حقوق بشر برگزار گردید.
در ابتدا محترم عبدالرحمن منصوری رئیس موسسه تحصیلات عالی آسیا به ایراد سخن پرداخته نقش و اهمیت همچون برنامه ها را برای تمام اشتراک کننده گان بیان داشته و برای تمامی اشتراک کننده گان آرزوی موفقیت نمودند.
این رقابت در دو مرحله ادامه یافته، تیم مناظره کننده گان پوهنتون غالب حایز مقام اول این مسابقات گردیده و تیم مؤسسه تحصیلات عالی آسیا مقام دوم این رقابت را کسب نموده اند.
قابل ذکر است که محترم کریم الله قادری عضو تیم مؤسسه تحصیلات عالی آسیا توانست مقام بهترین سخنور این رقابت ها را از آن خود نماید.
در اخیر برنامه برای تیم های اشتراک کننده جوایز نفیسی اهداء گردید.

Leave Comment

Your email address will not be published.