Warning: An unexpected file (litespeed.php) was found, possible malware! File: /home/asiaedu/public_html/wp-content/plugins/beaver-builder-lite-version/extensions/fl-builder-cache-helper/plugins/litespeed.php in /home/asiaedu/public_html/wp-content/plugins/beaver-builder-lite-version/extensions/fl-builder-cache-helper/classes/class-fl-builder-cache-helper.php on line 175
برگزاری ورکشاپ یکروزه نگارش و نشر مقالات علمی

برگزاری ورکشاپ یکروزه نگارش و نشر مقالات علمی

مؤسسه تحصیلات عالی آسیا ورکشاپ یکروزه نگارش و نشر مقالات علمی با اشتراک 80 تن از اساتید محترم, محققین و محصلان دوره های ماستری و لیسانس برگزار نمود. ابتدا ورکشاپ با آیاتی چند از کلام الهی مزین و سپس محترم پوهندوی عبدالرحمن منصوری در رابطه به اهمیت تحقیق و نگارش معیاری مقالات علمی معلومات ارائه نموده اهمیت و نقش تحقیقات را در رشد و توسعه جوامع برجسته ساخت. سپس کار ورکشاپ توسط محترم داکتر محمد وسیم اقبال تدویر گردید و در تمامی فرصت های داده شده برای اشتراک کننده گان فرصت طرح سوالات, بحث و مباحثه و ارائه نظرات شان داده شد.
در ختم محفل محترم عبدالمتین محتسب زاده معاون علمی مؤسسه تحقیق را جز وظایف اصلی دانشگاه ها و مؤسسات تحصیلات عالی دانسته, با معرفی بخش تحقیقات این مؤسسه وعده سپرد تا در آینده نزدیک زمینه های علمی کار تحقیق را برای محققان آماده نماید.

Leave Comment

Your email address will not be published.