Warning: An unexpected file (litespeed.php) was found, possible malware! File: /home/asiaedu/public_html/wp-content/plugins/beaver-builder-lite-version/extensions/fl-builder-cache-helper/plugins/litespeed.php in /home/asiaedu/public_html/wp-content/plugins/beaver-builder-lite-version/extensions/fl-builder-cache-helper/classes/class-fl-builder-cache-helper.php on line 175
. نمایشگاه نقاشی “حصارهای شیشه یی”

. نمایشگاه نقاشی “حصارهای شیشه یی”

مؤسسه تحصیلات عالی آسیا با هدف حمایت و تشویق از دانشجویان برای سهمگیری در رشد جامعه در عرصه های علمی، فرهنگی و اجتماعی نمایشگاه نقاشی “حصارهای شیشه یی” به ابتکار دانشجوی پر کار و با احساس خانم شکیبا “صحرائی” محصل سمستر پنجم برای مدت سه روز سر از تاریخ ۱۳۹۸/۷/۲۱ در صحن این مؤسسه برگذار نمود.
در افتتاحیه این برنامه محترم عبدالرحمن “منصوری” رئیس مؤسسه تحصیلات عالی آسیا ضمن ارج گذاری از محصلان نخبه نقش محصلان را در ایجاد تغییر مثبت در جامعه برجسته نمود.
سپس خانم مونسه “حسن زاده” معاونیت محترم مقام ولایت هرات با تمجید از موسسه تحصیلات عالی آسیا در زمینه رشد و ارتقای ظرفیت افراد جامعه و تحسین از موسسه و تیم کاریشان در زمینه برگذاری این نمایشگاه سخنان خویش را ارائه نمود.
سپس نمایشگاه بصورت رسمی افتتاح و بازدید کنندگان از نمایشگاه دیدن نمودند.
این نمایشگاه برای مدت سه روز میزبان باز دید کنندگان خود میباشد.

Leave Comment

Your email address will not be published.