Warning: An unexpected file (litespeed.php) was found, possible malware! File: /home/asiaedu/public_html/wp-content/plugins/beaver-builder-lite-version/extensions/fl-builder-cache-helper/plugins/litespeed.php in /home/asiaedu/public_html/wp-content/plugins/beaver-builder-lite-version/extensions/fl-builder-cache-helper/classes/class-fl-builder-cache-helper.php on line 175
شبیه سازی سازمان ملل متحد

شبیه سازی سازمان ملل متحد

چندی پیش کنفرانس ولایتی «شبیه سازی سازمان ملل متحد» به همکاری مؤسسه محترم هیله در ولایت هرات آغاز شد و بیش از 100 محصل از پوهنتون های هرات، غالب و مؤسسه تحصیلات عالی آسیا در این برنامه اشتراک کردند. این برنامه با هدف آشنایی محصلان با سازوکار بخش های مختلف سازمان ملل متحد و بالا بردن ظرفیت محصلین در زمینه های فن سخنرانی، تحقیق و پژوهش، کارگروهی، رهبری و چانه زی های سیاسی در پوهنتون هرات برگزار شد.
در این مسابقات محصلان نقش نمایندگان کشورها را در کمیته های شورای امنیت، سازمان صحی جهان و شورای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی سازمان ملل متحد را بازی کردند و از موضع کشور خویش در قبال یک موضوع مشخص دفاع می کردند و کوشش می کردند تا راهکارهایی برای معضلات جهانی ارائه دهند. بعد از ۵ ماه آموزش و برگزاری صنوف آزمایشی به گونه حضوری و آنلاین مسابقات به تاریخ ۲۹ و ۳۰ اسد سال 1399 در پوهنتون هرات میزبانی شد. بعد از رقابت تیم های اشتراک کننده و اعلام نتایج نهایی به تاریخ 4/6/1399 از مؤسسه تحصیلات عالی آسیا مرتضی هاشمی محصل سمستر هفتم و حبیب الرحمن جامی محصل سمستر سوم پوهنحی حقوق و علوم سیاسی توانستند موفقانه به دور بعدی مسابقات که در سطح ملی برگزار خواهد شد اشتراک نمایند.

Leave Comment

Your email address will not be published.