Warning: An unexpected file (litespeed.php) was found, possible malware! File: /home/asiaedu/public_html/wp-content/plugins/beaver-builder-lite-version/extensions/fl-builder-cache-helper/plugins/litespeed.php in /home/asiaedu/public_html/wp-content/plugins/beaver-builder-lite-version/extensions/fl-builder-cache-helper/classes/class-fl-builder-cache-helper.php on line 175
سیمینار انگیزشی تحت عنوان «امید به زندگی» با ارائه «دکتر محمد لایقیان جوان»

سیمینار انگیزشی تحت عنوان «امید به زندگی» با ارائه «دکتر محمد لایقیان جوان»

مؤسسه تحصیلات عالی آسیا با همکاری مؤسسه محترم بازسازی و حفاظت از محیط زیست سیمینار انگیزشی را تحت عنوان «امید به زندگی» با ارائه «دکتر محمد لایقیان جوان» استاد دانشگاه فرهنگیان مشهد، برگزار نمود.
در این سمینار که به تاریخ 7 و 8 حمل 1400 در سالن کنفرانس های مؤسسه تحصیلات عالی آسیا برگزار گردید؛ هیأت رهبری و اساتید مؤسسه تحصیلات عالی آسیا، نمایندگان ادارات دولتی، اساتید مکاتب خصوصی و دولتی، فعالین جامعه مدنی و محققین حضور یافتند. در این سیمینار که با تمرکز بر آموزه های اسلامی، ادبیات و اشعار خطه ی باستانی افغانستان و اندیشه های نوین در حوزه روانشناسی و علوم تربیتی صورت گرفت بر عوامل متعدد مادی و غیرمادی در افزایش امید به زندگی از جمله معناداری و هدفمندی در زندگی، مثبت اندیشی و امیدواری، شادی، حمایت اجتماعی، معنویت و ایمان به خدا در افزایش امید به زندگی اشاره شد.
در پایان روز دوم رئیس مؤسسه تحصیلات عالی آسیا به نمایندگی از هیأت رهبری و استادان این مؤسسه و به پاس زحمات دکتر محمد لایقیان جوان در ارائه این سمینار، سپاس نامه ای را به وى اهداء نمودند.

Leave Comment

Your email address will not be published.