Warning: An unexpected file (litespeed.php) was found, possible malware! File: /home/asiaedu/public_html/wp-content/plugins/beaver-builder-lite-version/extensions/fl-builder-cache-helper/plugins/litespeed.php in /home/asiaedu/public_html/wp-content/plugins/beaver-builder-lite-version/extensions/fl-builder-cache-helper/classes/class-fl-builder-cache-helper.php on line 175
برگزاری دور شانزدهم فراغت محصلان پوهنځی حقوق و علوم سیاسی

برگزاری دور شانزدهم فراغت محصلان پوهنځی حقوق و علوم سیاسی

بیست تن از دانش‌آموخته‌گان رشتۀ قضایی‌-څارنوالی پوهنځی حقوق و علوم سیاسی مؤسسه تحصیلات عالی آسیا، دیروز یکشنبه ۱۵ عقرب ۱۴۰۱ پایان دورۀ چهارسال تحصیل خود را جشن گرفتند و سند فراغت دریافت کردند.
این جشن خودمانی در حضور رئیس، هیئت رهبری مؤسسه، جمعی از اساتید و اولیای دانش‌آموخته‌گان در سالون همایش‌های آسیا برگزار شد.
قاری میرگلاب‌الدین میری، رئیس مؤسسه تحصیلات عالی آسیا، با بیان اینکه مهم‌ترین ثمرۀ فارغ‌التحصیلی دانش‌آموخته‌گان همانا خوبی و انسانیت است آنها را به ادامۀ تحصیلات عالی در مقاطع بالاتر توصیه نمود و با اشاره بر آیات الهی، علم را هديه و تفضّل الهى برشمرد.
استاد نثاراحمد محمدی، رئیس پوهنځی حقوق و علوم سیاسی این نهاد، از حمایت‌های همه‌جانبه و فراهم‌آوری زمینۀ اشتراک دانش‌آموخته‌گان در کنفرانس و کارهای عملی در نهادهای مرتبط به رشتۀ حقوق و علوم سیاسی خبر داد.

Leave Comment

Your email address will not be published.