Warning: An unexpected file (litespeed.php) was found, possible malware! File: /home/asiaedu/public_html/wp-content/plugins/beaver-builder-lite-version/extensions/fl-builder-cache-helper/plugins/litespeed.php in /home/asiaedu/public_html/wp-content/plugins/beaver-builder-lite-version/extensions/fl-builder-cache-helper/classes/class-fl-builder-cache-helper.php on line 175
تقدیر از تیم رقابتی کلینیک حقوقی آسیا در مسابقات ملی محکمه تمثیلی حقوق فامیل (کسب مقام اول در سطح کشور)

تقدیر از تیم رقابتی کلینیک حقوقی آسیا در مسابقات ملی محکمه تمثیلی حقوق فامیل (کسب مقام اول در سطح کشور)

تقدیر از تیم رقابتی کلینیک حقوقی آسیا در مسابقات ملی محکمه تمثیلی حقوق فامیل
مؤسسه تحصیلات عالی آسیا، به منظور تقدیر و تشویق تیم رقابتی کلینیک حقوقی آسیا محفل باشکوهی را برگزار نمود. این محفل به تاریخ 1/9/1399 و به مناسبت قهرمانی محصلین (دور دوم) کلینیک حقوقی آسیا در رقابت های محکمه تمثیلی حقوق فامیل در سطح ملی، با حضور مهمانانی از نهادهای عدلی و قضایی ولایت هرات، استادان پوهنتون هرات و محصلین در سالن کنفرانس های این مؤسسه برگزار گردید.
ابتدا جناب پوهندوی عبدالرحمن منصوری رئیس مؤسسه تحصیلات عالی آسیا ضمن تبریک و تقدیر از محصلین کلینیک حقوقی آسیا، در زمینه نقش محصل در پویایی و پیشرفت جامعه به ایراد سخن پرداختند. سپس علیرضا «محمدزاده» رئیس فاکولته حقوق و علوم سیاسی ضمن عرض تبریک به تیم کلینیک حقوقی آسیا به معرفی رقابت های برگزار شده در کابل و بیان همت و پشتکار همکاران و محصلین این تیم در حصول این پیروزی پرداخت. در ادامه پوهنمل دکتر علی اصغر مدبر، در زمینه کاربردی ساختن علم حقوق و نقش کلینیک های حقوقی به ایراد سخن پرداخته و این پیروزی را مؤفقیتی برای جامعه حقوقی کشور دانستند.
در ادامه برنامه، محصلین (دور سوم) کلینیک حقوقی، از دستاوردهای و تجربیات سیر علمی بیست تن از محصلین دور سوم این کلینیک به ولایت کابل به تاریخ 10/8/1399 الی 13/8/1399و بازدید از نهادهای عدلی و قضایی، مراکز علمی و آبدات تاریخی این ولایت، بیان داشتند و ضمن تشکر و قدردانی از زحمت کشی مسئولین این کلینیک، در زمینه نقش کلینیک حقوقی در افزایش مهارت های تخصصی شان صحبت نمودند.
پس از آن، چهار تن از محصلین رقابت های محکمه تمثیلی حقوق فامیل، ضمن قدردانی از زحمات استادان و وکلای مدافع این کلینیک، به بیان خاطرات و دستاوردهای خود از جریان رقابت ها در کابل پرداختند. در پایان محفل با اهداء جوایز و تقدیرنامه هایی برای محصلین دور دوم کلینیک حقوقی آسیا ختم گردید.

Leave Comment

Your email address will not be published.