Warning: An unexpected file (litespeed.php) was found, possible malware! File: /home/asiaedu/public_html/wp-content/plugins/beaver-builder-lite-version/extensions/fl-builder-cache-helper/plugins/litespeed.php in /home/asiaedu/public_html/wp-content/plugins/beaver-builder-lite-version/extensions/fl-builder-cache-helper/classes/class-fl-builder-cache-helper.php on line 175
بازدید از آمریت محترم طب عدلی ولایت هرات

بازدید از آمریت محترم طب عدلی ولایت هرات

بازدید از آمریت محترم طب عدلی ولایت هرات!
به سلسله کارهای ساحوی محصلان فاکولته حقوق و علوم سیاسی موسسه تحصیلات عالی آسیا؛ این‌دفعه محصلان سمسترهای پنجم و ششم دیپارتمنت قضایی و سارنوالی به تاریخ دو شنبه ۲۷/ ۱۰/ ۱۴۰۰ به آمریت محترم طب عدلی ولایت هرات رفته و از بخش‌های مختلف آن آمریت و سردخانه شفاخانه حوزوی ولایت هرات از نزدیک دیدن نمودند.
در این کار ساحوی محترم استاد احمد شاه “مشفق” استاد مضمون طب عدلی موسسه تحصیلات عالی آسیا رهنمایی‌های لازمه را برای محصلین ایراد نموده و به سوالات شان پاسخ ارایه داشتند.
برنامۀ کار ساحوی محصلان به همراه یک تن از استادان دیپارتمنت قضایی و سارنوالی فاکولته حقوق و علوم سیاسی انجام شده و محصلان بعد از تطبیق برنامه ساحوی شان مجددا به دانشگاه برگشتند.

Leave Comment

Your email address will not be published.