Warning: An unexpected file (litespeed.php) was found, possible malware! File: /home/asiaedu/public_html/wp-content/plugins/beaver-builder-lite-version/extensions/fl-builder-cache-helper/plugins/litespeed.php in /home/asiaedu/public_html/wp-content/plugins/beaver-builder-lite-version/extensions/fl-builder-cache-helper/classes/class-fl-builder-cache-helper.php on line 175
تقدیر از تیم های اشتراک کننده در مسابقه جهانی هالت پرایز (Hult Prize)

تقدیر از تیم های اشتراک کننده در مسابقه جهانی هالت پرایز (Hult Prize)

تقدیر از تیم های اشتراک کننده در مسابقه جهانی هالت پرایز (Hult Prize)
مؤسسه تحصیلات عالی آسیا، به منظور تقدیر و تشویق تیم های اشتراک کننده در مسابقه جهانی هالت پرایز محفل باشکوهی را به تاریخ 05/01/1400 با حضور هيأت رهبرى، استادان و محصلان اين مؤسسه، در سالن کنفرانسهای این مؤسسه برگزار نمود.
در ابتدا پوهندوی عبدالرحمن منصوری رئیس مؤسسه تحصیلات عالی آسیا ضمن تبریک و تقدیر از محصلان، در زمینه نقش محصل در پویایی و پیشرفت جامعه به ایراد سخن پرداختند. سپس استاد معين، ضمن عرض تبریک به تیم برنده در مورد نقش و اهمیت همچون برنامه ها صحبت نموده و سایر محصلان را تشویق به اشتراک در همچون برنامه ها نموده اند. همچنان محترم ” مرتضی هاشمی” هماهنگ کننده برنامه در سطح مؤسسه این برنامه را به شکل خلص به سایر محصلان معرفی نمود و متعاقبا محترم ” امید مصیبی” سرگروه تیم برنده در مورد دست آوردها و چالش های که سد راه شان قرار گرفته بود به ایراد سخن پرداخت.
در پایان، محفل با اهداء جوایز و لوح تحسین به اعضای تیم ” Earth Saviours” که موفق به کسب مقام سوم در سطح منطقه گردیده اند و تیم “AKLIL” که موفق به کسب مقام دوم در سطح مؤسسه گردیدند، ختم گردید.

Leave Comment

Your email address will not be published.