Warning: An unexpected file (litespeed.php) was found, possible malware! File: /home/asiaedu/public_html/wp-content/plugins/beaver-builder-lite-version/extensions/fl-builder-cache-helper/plugins/litespeed.php in /home/asiaedu/public_html/wp-content/plugins/beaver-builder-lite-version/extensions/fl-builder-cache-helper/classes/class-fl-builder-cache-helper.php on line 175
گرامی‌داشت از نُخبه‌گان و تقدیر از اول‌نمره‌ها

گرامی‌داشت از نُخبه‌گان و تقدیر از اول‌نمره‌ها

شنبه مورخ ۱۴ عقرب ۱۴۰۱ به منظور ارج گزاری به تلاش و زحمات دانشجویان عضو انجمن علمی-فرهنگی محصلان و تقدیر از دانش‌آموخته‌گان ممتاز فاکولته‌های انجینیری، حقوق و علوم سیاسی، اقتصاد و مدیریت مؤسسه تحصیلات عالی آسیا محفل گرامی‌داشت برگزار شد.
قاری میرگلاب‌الدین میری، رئیس مؤسسه تحصیلات عالی آسیا ضمن تقدیر از دست‌آوردهای دانش‌آموخته‌گان ممتاز، موفقیت‌شان را حاصل حمایت خانواده‌ها، همکاری و راهنمایی استادان و برداشت سختی‌های مسیر علم‌آموزیِ خودِ دانش‌آموخته‌گان دانست و تأکید نمود: هر موفقیتی کسب می‌کنید از آن لذت ببرید ولی به آن راضی نشوید.
در ادامه، استاد محمدناصر معین، رئیس فاکولتۀ اقتصاد پوهنتون هرات از‌ زحمات نتیجه‌بخش مؤسسه تحصیلات عالی آسیا به نیکویی یادآور شد و با بیان گفته‌های انگیزشی، محصلان را به پژوهش و تحقیق دعوت نمود.
همچنین دکتر محمدصادق محمدی معاون امور محصلان، از فعالیت‌های علمی-فرهنگی انجمن علمی محصلان دورۀ قبلی سپاسگزاری نموده با معرفی تیم جدید این انجمن، نتیجۀ دستاوردهای بزرگ شان را حاصل تلاش، جدّیت، سخت‌کوشی، ایمان و اعتماد به نفس محصلان تلقی نمود.
این محفل با حضور مسئولان، استادان و صدها تن از محصلان در سالون همایش‌های آسیا برگزار و برای ده‌ها تن از محصلان برتر لوح تقدیر تفویض شد.

Leave Comment

Your email address will not be published.